Friday, January 17, 2014

SABUN MARINE ESSENCE

Kali ni Yaya nak kongsi pasal sabun marine essence pulak. alahhh sabun ketiak tu. tak pernah dengar ke? Ish, tipu lah. Femes kot sabun ni. orang Singapura dan Brunei pun kenal

 haaa. ni laa sabun marine essence @ sabun ketiak

Dah kenal dah? Bagi yang dah kenal tu, bagus! congrates Yaya ucapkan. maknanya awak semua sudah memilih produk yang dijamin keberkesanannya. dan bagi yang belum kenal, tak pe. jom kita berkenalan dengan sabun marine essence @ sabun ketiak yang harum ni

Sabun ketiak ni ada tiga bars dalam satu kotak. awak semua boleh pilih nak beli satu kotak ke, nak beli satu bar je pun boleh. 

Sabun ketiak ni memang direka khas untuk memberi kelembapan pada kulit kita. Ia diperkaya dengan antioksida untuk kesihatan kulit yang menyeluruh

Antara kelebihan / kebaikan sabun ketiak ni

- menghilangkan jerawat belakang badan
-menghilangkan bau badan 
- menghilangkan warna ketiak yang kehitaman
-merawat penyakit eczema dan psoriasis (sejenis penyakit kulit)




-memberi kelembapan dan melembutkan kulit
- merawat kulit kering dan bersisik
- menghilangkan daki di badan terutama di bahagian2 yang berlipat
- merawat tumit kaki yang merekah


hmmm mesti tak selesa kan kalau kita ada masalah macam ni. self confidence pun melayang entah kemana. Pendek kata, sabun ketiak ni adalah solusi terbaik untuk sebarang masalah kulit. Haa jangan tak tahu, sabun ketiak ni sangat wangi. Reminder: jangan tertidur dalam bilik air pulak. maklumlah ada aromaterapi secara tak langsung

Worth to try. Setiap masalah tu Allah dah janjikan ada penyelesaian dan penawarnya. tapi kita pun kena laa usaha yang terbaik kan. tak salah mencuba untuk dapatkan hasil yang superb! So, jangan malu-malu nak cuba sabun wangi ni

Masalah + solusi = hidup tenang.tidur lena.kurang stress.ye kan?

Untuk pertanyaan lanjut, boleh hubungi 

Cik Yaya
019-6703896

No comments:

Post a Comment