Wednesday, November 5, 2014

KENTUT VAGINA

Nak Tanya siapa ada masalah ni? Bunyi macam lawak tapi jangan ambil mudah. Ramai jugak yang tak tahu apa itu kentut vagina. Yaya dah susunkan perkara-perkara yang menyebabkan berlakunya kentut vagina. Macam mana boleh berlaku? Yang dah bersalin dan yang dah kawin tapi tak de anak lagi pun tak terkecuali. Anak dara pun



Urat-urat rahim yang sudah dimasuki angin ini dan tidak dijaga dengan ini akan menyebabkan faraj tidak sihat. Apabila wanita kentut vagina maksudnya farajnya longgar. Bila bersama suami dah tak grip. Masa baru kawin macam lubang kunci. Lepas bersalin macam lubang jamban, longgar dan berair.


Apabila wanita kentut vagina, maksudnya urat faraj dah tak sihat macam dulu.So mulalah masalah kedinginan. Suami buat apapun, si isteri macam tak de nafsu. Siap sound “cepat2 lah sikit habisnya bang oii…saya dah tak larat ni”

Apabila wanita kentut vagina, rahimnya dah tak sihat dan keputihan mula melanda. Ada yang berbau, ada yang berwarna. Masa tu suami nak dekat pun dah mula rasa loya sebab becak dan berair.


Saya tak perlu kata lebih-lebih. Kena ingat ya, yang keluar dari faraj tu bayi ya. Bukan guli. Bayangkan besar mana kepala bayi tu. Mungkin dari luaran lepas dijahit akan nampak cantik. Tapi tak boleh tipu bila ada yang meleleh keluar dari rahim, atau ketika bersama suami pula mula rasa longgar, atau ketika faraj sudah mula keluar angin pus-pus.

Masa baru kawin pun sanggup tahan kentut. Baru anak pertama, siap kentut depan lagi bila bersama suami. Tapi masalahnya, kentut ni bukan jenis boleh tahan. Jangan ambil mudah. Rawat masalah kentut vagina anda tu dengan Premium Beautiful ni. Sebab PB memang akan mengetatkan vagina dan membuang angin dalam badan.
More info: 
CIK YAYA
019-6703896

No comments:

Post a Comment